ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Aha gecmis olsun toprağım. Herhalde ben yine $ olarak isteyeceğim
Ya sorma toprağım, harby son günde olmadı şimdi bu ya

Toprağım ben yarı ümraniye gidicem işin yoksa gel gidek şu bankaya, kimler şu citibankcılar..

Şunları bi tokatlayım, nedir bu türk webmater'ların durumu !! Harby işin yoksa bi gidek, ( vallam gitcem diyorumda ulan bu ümraniyenin neresinde citibanlk ?? adres var elimde ama bilmiyorumki ümraniyeyi )