• 11-09-2007, 14:13:51
    #19
    Misafir
    Maşallahınız var...

    2 senelik konuları nasıl hortlatıyosunuz ya ?
  • 11-09-2007, 14:21:26
    #20
    TRH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni konu açacaktım dedim cevap yazimde konu açmiim tekrar
    Sanırım ilk kez bir sponsordan para aldınız.
    Öyle ise tebrik ederim.
  • 11-09-2007, 17:37:14
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ben ödememi aldım
  • 11-09-2007, 19:54:06
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kalyoncu aldın mı ödemeni?bugüne kadar randevumdan ödeme alma konusunda hiç sorun yaşamadım.bir ilk oldun sanırım.ödeme aldığında bizide bilgilendir.
  • 11-09-2007, 19:56:07
    #23
    Misafir
    Trex olm adam 2 sene önce konu açmış

    Şuan asker bizim burda h.sonu görürsem sorayım dur
  • 11-09-2007, 23:19:47
    #24
    Üyeliği durduruldu
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trex olm adam 2 sene önce konu açmış

    Şuan asker bizim burda h.sonu görürsem sorayım dur
    hahah tey allahım ya
  • 01-03-2008, 00:39:45
    #25
    Harby yuh yani 2 senelik konu hortladınız yani

    Evet bundan 2 sene önce ödemeyi almışdım aLp3r adamım askerlikde bitti artık sizin orda değilim