İyinet forumları olsun bu forumda olsun türk sponsor randevum.com dendi ve üye oldum,
Ama şu var, bana hala ödeme yapmadılar ? 1 ayı geçti ve 2 kez telefon ettim ceren hanıma, sitemin istatistiklerini istediler verdim kaç kez. Hiç hile yok, pazartesi günü ödeme yapcaz dediler, şayet pazartesi'de yapmazlarsa artık hiç olumlu görüş bildirmicem ve perpa'daki dükkanlarına gidicem.
Nedir bu ya ? Hayır ödeme yapmıcaz desinler başka sponsorlar bulcam..
randevum.com'la hiç aranızda böyle ödemelerde problem yaşan oldumu ?