Pars adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nike üretimi bi' afrika ülkesinde yapılıyor , ismini telafuz edemiyorum , unuttum..
Adidas'da öyle..
Milyonlarca spot telefon geliyor ve kullanıyoruz , kimse rahatsız değil bu durumdan..
Menfaatler her zaman bizim istediğimiz gibi olmaz ama bu demek değildir A şirketi tüketici menfaatlerine aykırı..
A firmasında yok mu uyarı metni ? Var.
A firmasını kullanan tüketici okuma yazma bilmiyor mu ? Evet biliyor.
Suç kimin ?
Küçük puntolar ile tasarımı bozmak ya da kar elde etmek isteyen , A şirketinin mi ?
Yoksa detaylıca araştırma yapmadan alışveriş yapan tüketicinin mi ?
İlkin burada hem fikir olalım , sonra devam edelim..
Sağlıcakla..

Boşuna kasmayın kendinizi. Yanlışım varsa söyleyin.