Marmara kendınız tarafınızdan bakıyorsunuz olaya o yüzden haklı görüyorsunuz kendınızı 1k siteden reklam yayınlandımı ne oluyor yani 100 k siteden yayınlandımnı ne oluyor kımsenın paranızı çaldığı yok burda herkes tanıttığı kadar kazanıyor + bu yeni sistemdede tutunduktan sonra mnimum 10 k koyarsanız hiç şaşmam saygı duyuyorum size ben bir yayıncı olarak bu noktadan sonra kullanmyacağım ha sana muhtaç değilim diyebilirsiniz bende size muhtaç deyilim ne darılırım ne gücenirim alacaktım 600 ytl alırım 300 ytl benım kızdığım nokta belli bir sınırı olmayan sistem parayı kazanınca kendılerini yükseltenleri unutmaları problem değil iyi çalısmalar bu konu böle uzayıp gitmesin sadece görüşümü bildirdim.
Kim senin neyinle oyun oynamış açıklarmısın? Tiyatro gibi bişeymi? Bundan sonra kriter bu demek. Kimse seni ortaklık sistemine kabul etmek için zorunlu değilki. Bunun şımarıklık la ne alakası var. Bence çok mantıklı bir davranış. Bunu gittigidiyor'da yapıyor.
Eleştri yaparken biraz daha mantıklı ol istersen.