milletin bu kadar peşinden koşmasının tek sebebi

en kıytırık site ile günde 3-4 üye yanı 3-4 $ kazanılmasıdır

aslında deve hamuduyla gidiyor kimsenin haberi yok

adsense bir iyileştirme içerisine girse tık oranlarını min 0.3 tutsa
milletin gözü bu kadar dışarıda olmayacak ...

yada her ikisine adam gibi bir rakip çıksa