milletin bu kadar peşinden koşmasının tek sebebi
en kıytırık site ile günde 3-4 üye yanı 3-4 $ kazanılmasıdır
aslında deve hamuduyla gidiyor kimsenin haberi yok
adsense bir iyileştirme içerisine girse tık oranlarını min 0.3 tutsa
milletin gözü bu kadar dışarıda olmayacak ...
yada her ikisine adam gibi bir rakip çıksa