Arkadaşlar google adsense bile 1k olmayan siteleri kabul edıyor ringofon dağa yeni servis olmasına rağmen bizim sayemizde hepimizin sayesinde biryerlere geldi önceden kim olursa olsun kabul ediyorlardida şimdi ne oldu bize bu kadarmı değer verıyorlar yoksa işlerine geldiği gibimi davranıyorlar
2k siteden başvuru yapıyoruz kabul görmüyo böyle bir saçmalık olamaz 250 ytl gelir altı siteler hiç habersiz kitlendı forumda kimsenin tepkisini görmedim lütfen gözümüzü biraz açalım beyler üzerimizde oyunlar oynanıyor.
Bir dağa başvuru yaptım eğer oda kabul görmesse birdağa ringofonla çalışmayacağım altın dağıtsalar bile ama 20 k siten olsun afedersiniz k.... gibi peşinizden koşarlar.
Ringofon şımarıyormu
26
●1.846
- 21-02-2008, 23:26:42Üyeliği durduruldu
- 21-02-2008, 23:30:59Ringofonda bir kaç değişiklik olacak bildiğim kadarıyla. Sanırım yeni üye alımlarını ondan sonraya bırakıyorlar
- 21-02-2008, 23:40:16Üyeliği durdurulduadsense dışında ne öneriyorsunuz beyler o var zaten ek olarak ne önerirsiniz
- 21-02-2008, 23:43:01reklamstore koyabilirsinJiletkaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle