• 09-12-2007, 13:50:09
    #73
    yahu bu gdici sürekli çorap tan bahis edip duruyor arkadaş çorap senin firman mı orada mı çalışıyorsun 450 yi aldın mı bana pm at durumu anlat birde buraya yaz nedir yani sürekli çorap ...
  • 31-03-2008, 16:03:24
    #74
    super teklif de ref imden uye olurlarsa hemen hesabima yansir mi bir bilen varsa soylesin birde superteklifden iyi para kazaniliyor mu mesela 5 k siteden ne kadar kazanilir aylik
  • 31-03-2008, 16:27:52
    #75
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    super teklif de ref imden uye olurlarsa hemen hesabima yansir mi bir bilen varsa soylesin birde superteklifden iyi para kazaniliyor mu mesela 5 k siteden ne kadar kazanilir aylik
    uye başı 10 kuruş veiroyr bu aralar sanırım bide 6 kademe ref uyelik durumu var

    ben odeme aldım sanırım 3 haftada odeme yapmışlardı 1400 alt uyem var bunların 200u falan direkt uyem var bence uğraşmayın en iyisi bi blog acıp ozgun içerik kasmak çorap firmnası içinde çok uğraşmanız lazım ben o işede girdim adwords reklamı yaptım baya zarar ettim.
  • 31-03-2008, 23:40:15
    #76
    Üyeliği durduruldu
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uye başı 10 kuruş veiroyr bu aralar sanırım bide 6 kademe ref uyelik durumu var
    ben odeme aldım sanırım 3 haftada odeme yapmışlardı 1400 alt uyem var bunların 200u falan direkt uyem var bence uğraşmayın en iyisi bi blog acıp ozgun içerik kasmak çorap firmnası içinde çok uğraşmanız lazım ben o işede girdim adwords reklamı yaptım baya zarar ettim.
    10 kuruş değil 5 kuruşa düşürmüşler 350 üye yapmışsım sordum 35 ytl falan olması lazım diye hem üyeliklerin hepsi sayılmamış hemde 5 kuruşmuş

    bende şimdi anladım artık yani bunla uğraşacağıma sitemde yer kaplayacağıma koyarım adsense kodumu 1 tıkda alırım okadar para boş işler bunlar arkadaşlar zararın neresinden dönersek kardır
  • 01-04-2008, 16:42:54
    #77
    Hala süperteklifin ödeme yapMAdığını duymayan kaldı mı?
  • 01-04-2008, 18:15:36
    #78
    aaridici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala süperteklifin ödeme yapMAdığını duymayan kaldı mı?
    adamlar ödeme yapıyor dekontlarıda gösteriyorlar ve bende ödeme aldım forumdanda ödeme alanlar var hatta bende bir süre ödeme alamdigim ivin buraya konu acmistim ama gecde olsa ödediler.uğraşmadığınız iş hakkında konuşmayın lütfen.
  • 01-04-2008, 22:29:07
    #79
    Üyeliği durduruldu
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar ödeme yapıyor dekontlarıda gösteriyorlar ve bende ödeme aldım forumdanda ödeme alanlar var hatta bende bir süre ödeme alamdigim ivin buraya konu acmistim ama gecde olsa ödediler.uğraşmadığınız iş hakkında konuşmayın lütfen.

    çok uzun iş 100 ytl biriktirmek orada
  • 01-04-2008, 23:04:28
    #80
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar ödeme yapıyor dekontlarıda gösteriyorlar ve bende ödeme aldım forumdanda ödeme alanlar var hatta bende bir süre ödeme alamdigim ivin buraya konu acmistim ama gecde olsa ödediler.uğraşmadığınız iş hakkında konuşmayın lütfen.
    Çok büyükler. İyiler güzeller hoşlar ama bu siteyle uğraşan tanıdıklarım olduğu halde ödeme alan olmadı daha. Kendi adıma konuşmam gerekirse, ben güvenmiyorum.
  • 02-04-2008, 14:19:56
    #81
    aaridici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyükler. İyiler güzeller hoşlar ama bu siteyle uğraşan tanıdıklarım olduğu halde ödeme alan olmadı daha. Kendi adıma konuşmam gerekirse, ben güvenmiyorum.
    arkadaşların 100 ytlyi geçmemiştir muhtemelen ödeme yaparlar eger 100 ytlyi gecerseniz