Superteklif
80
●8.661
- 31-03-2008, 16:27:52uye başı 10 kuruş veiroyr bu aralar sanırım bide 6 kademe ref uyelik durumu varmonarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben odeme aldım sanırım 3 haftada odeme yapmışlardı 1400 alt uyem var bunların 200u falan direkt uyem var bence uğraşmayın en iyisi bi blog acıp ozgun içerik kasmak çorap firmnası içinde çok uğraşmanız lazım ben o işede girdim adwords reklamı yaptım baya zarar ettim. - 31-03-2008, 23:40:15Üyeliği durduruldu10 kuruş değil 5 kuruşa düşürmüşler 350 üye yapmışsım sordum 35 ytl falan olması lazım diye hem üyeliklerin hepsi sayılmamış hemde 5 kuruşmuşgardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende şimdi anladım artık yani bunla uğraşacağıma sitemde yer kaplayacağıma koyarım adsense kodumu 1 tıkda alırım okadar para boş işler bunlar arkadaşlar zararın neresinden dönersek kardır - 01-04-2008, 18:15:36adamlar ödeme yapıyor dekontlarıda gösteriyorlar ve bende ödeme aldım forumdanda ödeme alanlar var hatta bende bir süre ödeme alamdigim ivin buraya konu acmistim ama gecde olsa ödediler.uğraşmadığınız iş hakkında konuşmayın lütfen.aaridici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2008, 22:29:07Üyeliği durduruldugardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok uzun iş 100 ytl biriktirmek orada - 01-04-2008, 23:04:28Çok büyükler. İyiler güzeller hoşlar ama bu siteyle uğraşan tanıdıklarım olduğu halde ödeme alan olmadı daha. Kendi adıma konuşmam gerekirse, ben güvenmiyorum.gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2008, 14:19:56arkadaşların 100 ytlyi geçmemiştir muhtemelen ödeme yaparlar eger 100 ytlyi gecersenizaaridici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle