uye başı 10 kuruş veiroyr bu aralar sanırım bide 6 kademe ref uyelik durumu var
ben odeme aldım sanırım 3 haftada odeme yapmışlardı 1400 alt uyem var bunların 200u falan direkt uyem var bence uğraşmayın en iyisi bi blog acıp ozgun içerik kasmak çorap firmnası içinde çok uğraşmanız lazım ben o işede girdim adwords reklamı yaptım baya zarar ettim.
10 kuruş değil 5 kuruşa düşürmüşler 350 üye yapmışsım sordum 35 ytl falan olması lazım diye hem üyeliklerin hepsi sayılmamış hemde 5 kuruşmuş
bende şimdi anladım artık yani bunla uğraşacağıma sitemde yer kaplayacağıma koyarım adsense kodumu 1 tıkda alırım okadar para boş işler bunlar arkadaşlar zararın neresinden dönersek kardır