Hala süperteklifin ödeme yapMAdığını duymayan kaldı mı?
adamlar ödeme yapıyor dekontlarıda gösteriyorlar ve bende ödeme aldım forumdanda ödeme alanlar var hatta bende bir süre ödeme alamdigim ivin buraya konu acmistim ama gecde olsa ödediler.uğraşmadığınız iş hakkında konuşmayın lütfen.