gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar ödeme yapıyor dekontlarıda gösteriyorlar ve bende ödeme aldım forumdanda ödeme alanlar var hatta bende bir süre ödeme alamdigim ivin buraya konu acmistim ama gecde olsa ödediler.uğraşmadığınız iş hakkında konuşmayın lütfen.
Çok büyükler. İyiler güzeller hoşlar ama bu siteyle uğraşan tanıdıklarım olduğu halde ödeme alan olmadı daha. Kendi adıma konuşmam gerekirse, ben güvenmiyorum.