• 14-12-2007, 11:53:28
    #10
    timucinbagci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekküler Başarılar
    Ya arkadaşım yeter! Sana P.M. de attım. bırak şunu yazmayı. Banlanacaksın. Boş yere post kasmaya çalışma.
  • 14-12-2007, 14:52:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SeytaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail atmayı denedinmi? ilk ödememde benimkide gelmemişti mail attım telefon açtılar eft'de sorun olduğunu söylediler ertesi gün baktım hesabımdaydı, ikinci ve 3 ncüde sorun yaşamadım direk ödeme hesabıma aktarıldı.
    maili neyeye yazıyoruz?
    sözleşmede affiliate@sevgiylekal.com demişler gönderdiğim mail geri geliyor.
  • 14-12-2007, 15:00:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    onurcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maili neyeye yazıyoruz?
    sözleşmede affiliate@sevgiylekal.com demişler gönderdiğim mail geri geliyor.
    hayır oraya değil

    buraya:
  • 14-12-2007, 15:10:53
    #13
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır oraya değil

    buraya:

    eyw. ödeme yapılırsa buradan yazarım.
  • 14-12-2007, 19:43:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaşlar 2 aydır kullanıyorum 2 defa aldım ödeme alt limit 40 ytl olup ödeme haftalıktır mesela 40 ytl yap bir haftada diger hafta içi paran yatar ödemede sorun yok kuruşu kuruşuna geçen ay mesela 47,20 kuruş 20 kuruş bile gönderildi
  • 15-12-2007, 15:53:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    onurcakmak sonuç varmı?
  • 15-12-2007, 17:43:15
    #16
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onurcakmak sonuç varmı?
    henüz maile cevap gelmedi. p.tesiyi bekliyorum.
  • 16-12-2007, 02:16:14
    #17
    mail geldi ödeme yapıldı gözküyormuş bana kontrol edecekler varsa dekontu gönderecekler yoksa bidahaki ödemede üstüne eklenip gönderelicekmiş.
    Ödeme alan arkadaşlarda var bu sponsor sıkıntısında bence kullanmaya değer
  • 16-12-2007, 17:48:20
    #18
    Üyeliği durduruldu
    eyw onur.