mail geldi ödeme yapıldı gözküyormuş bana kontrol edecekler varsa dekontu gönderecekler yoksa bidahaki ödemede üstüne eklenip gönderelicekmiş.
Ödeme alan arkadaşlarda var bu sponsor sıkıntısında bence kullanmaya değer