SeytaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail atmayı denedinmi? ilk ödememde benimkide gelmemişti mail attım telefon açtılar eft'de sorun olduğunu söylediler ertesi gün baktım hesabımdaydı, ikinci ve 3 ncüde sorun yaşamadım direk ödeme hesabıma aktarıldı.
maili neyeye yazıyoruz?
sözleşmede affiliate@sevgiylekal.com demişler gönderdiğim mail geri geliyor.