Arkadaşlar Merhaba.
Sevgiylekal.com ortaklığını kullanan varmı?
Bannerları falan çok güzel.Geçen bi e-mail attım popup kullanabilirmiyiz die 1 saat geçmeden cevap geldi.
Ama ödeme konusunda kullanıpta parasını alan varmı?
ortaklık sayfası:
Sevgiylekal Ortaklık Sistemi
Sevgiylekal.com ?
23
●5.613
- 14-12-2007, 02:20:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.3-4 ay önce denedim 50 ytl kadar oldu ödeme yapılmadı.
- 14-12-2007, 11:07:57mail atmayı denedinmi? ilk ödememde benimkide gelmemişti mail attım telefon açtılar eft'de sorun olduğunu söylediler ertesi gün baktım hesabımdaydı, ikinci ve 3 ncüde sorun yaşamadım direk ödeme hesabıma aktarıldı.onurcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2007, 11:24:0640 ytl yi geçtikten birgün sonra ödemem hesabımdaydı hala kullanmaktayım
kullanmıyalım o zaman..