• 14-12-2007, 02:08:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Merhaba.

    Sevgiylekal.com ortaklığını kullanan varmı?

    Bannerları falan çok güzel.Geçen bi e-mail attım popup kullanabilirmiyiz die 1 saat geçmeden cevap geldi.

    Ama ödeme konusunda kullanıpta parasını alan varmı?

    ortaklık sayfası:

    Sevgiylekal Ortaklık Sistemi
  • 14-12-2007, 02:20:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3-4 ay önce denedim 50 ytl kadar oldu ödeme yapılmadı.
  • 14-12-2007, 02:40:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler kullanmıyalım o zaman..
  • 14-12-2007, 04:23:19
    #4
    SevgiLand Ortaklık Sistemi bide bu var aynı kişilerin herhalde.
  • 14-12-2007, 08:36:54
    #5
    3 kez ödeme aldım sağlam bir sistem tavsiye ederim
  • 14-12-2007, 11:07:57
    #6
    onurcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 ay önce denedim 50 ytl kadar oldu ödeme yapılmadı.
    mail atmayı denedinmi? ilk ödememde benimkide gelmemişti mail attım telefon açtılar eft'de sorun olduğunu söylediler ertesi gün baktım hesabımdaydı, ikinci ve 3 ncüde sorun yaşamadım direk ödeme hesabıma aktarıldı.
  • 14-12-2007, 11:18:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    en iyisi denemek sanırım.teşekkürler
  • 14-12-2007, 11:24:06
    #8
    40 ytl yi geçtikten birgün sonra ödemem hesabımdaydı hala kullanmaktayım
  • 14-12-2007, 11:52:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Teşekküler Başarılar