Daha önce kullanıdığım vds ler de kendi masaüstümden programları kopyalayıp uzakmasaüstüne atabiliyordum.yeni aldığım vds ye ne program kopyalayabiliyorum neden not defterini atabiliyorum.Bunun bir ayarı varmı bilen varsa yardım edebilirmi?Şimdiden teşekkür ediyorum.
Windows server 2003 r2 kurulu uzakmasaüstünde.
İngiltere lokasyonlu.
vds ye program kopyalayamıyorum!!!
11
●891
- 19-06-2013, 17:23:54Kutucuklar işaretli olmuyor nedense.warforce7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:23:54 -->-> Daha önceki mesaj 17:23:00 --
En az on kere kapattım açtım yine olmuyor.bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa böyle bir durum oldu.
- 19-06-2013, 19:17:30dostum kendi bilgisayarina resat at vede vps`ne resat at sorunun cozulur
- 19-06-2013, 19:46:51uzakmasaüstüne ve kendi pc mede reset attım yine olması.KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2013, 20:35:12Bir dosya kopyalamayı başardım ama bu seferde uzakmasaüstü donmaya başladı delirmemek elde değil.bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:35:12 -->-> Daha önceki mesaj 20:05:39 --
Galiba olur gibi birşey oldu yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim herkese.
