• 19-06-2013, 15:59:39
    #1
    Daha önce kullanıdığım vds ler de kendi masaüstümden programları kopyalayıp uzakmasaüstüne atabiliyordum.yeni aldığım vds ye ne program kopyalayabiliyorum neden not defterini atabiliyorum.Bunun bir ayarı varmı bilen varsa yardım edebilirmi?Şimdiden teşekkür ediyorum.
    Windows server 2003 r2 kurulu uzakmasaüstünde.
    İngiltere lokasyonlu.
  • 19-06-2013, 16:05:05
    #2
    uzak masaüstüne tıkladığın zaman gelen pencerede seçenekler kısmına gir ve orada

    yerel kaynaklar kısmının en altına bakıver pano kutucuğu işaretli değilse işaretle ve bağlan sorun çözülecektir.
  • 19-06-2013, 16:56:32
    #3
    uzak masaüstünden çıkış yapip tekrar deneyin kopyalar
  • 19-06-2013, 17:23:54
    #4
    warforce7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzak masaüstüne tıkladığın zaman gelen pencerede seçenekler kısmına gir ve orada

    yerel kaynaklar kısmının en altına bakıver pano kutucuğu işaretli değilse işaretle ve bağlan sorun çözülecektir.
    Kutucuklar işaretli olmuyor nedense.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:23:54 -->-> Daha önceki mesaj 17:23:00 --

    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzak masaüstünden çıkış yapip tekrar deneyin kopyalar
    En az on kere kapattım açtım yine olmuyor.
    İlk defa böyle bir durum oldu.
  • 19-06-2013, 19:17:30
    #5
    dostum kendi bilgisayarina resat at vede vps`ne resat at sorunun cozulur
  • 19-06-2013, 19:20:08
    #6
    En son çare olarak FTP kurup atabilirsiniz.
  • 19-06-2013, 19:46:51
    #7
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum kendi bilgisayarina resat at vede vps`ne resat at sorunun cozulur
    uzakmasaüstüne ve kendi pc mede reset attım yine olması.
  • 19-06-2013, 19:58:00
    #8
    O zaman free bi siteye yükleyip vds den indirin : )
  • 19-06-2013, 20:35:12
    #9
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman free bi siteye yükleyip vds den indirin : )
    Bir dosya kopyalamayı başardım ama bu seferde uzakmasaüstü donmaya başladı delirmemek elde değil.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:35:12 -->-> Daha önceki mesaj 20:05:39 --

    Galiba olur gibi birşey oldu yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim herkese.