uzak masaüstüne tıkladığın zaman gelen pencerede seçenekler kısmına gir ve orada
yerel kaynaklar kısmının en altına bakıver pano kutucuğu işaretli değilse işaretle ve bağlan sorun çözülecektir.
Kutucuklar işaretli olmuyor nedense.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:23:54 -->-> Daha önceki mesaj 17:23:00 --
uzak masaüstünden çıkış yapip tekrar deneyin kopyalar
En az on kere kapattım açtım yine olmuyor.
İlk defa böyle bir durum oldu.