vds ye program kopyalayamıyorum!!! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vds ye program kopyalayamıyorum!!!
11
●
891
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
İnternetten Para Kazanma Sanatı
vds ye program kopyalayamıyorum!!!
1
2
26-06-2013, 03:59:43
#10
HACKHERS
Görev yöneticisini açıp rdpclip.exe yi bulup kapatın.
Çalıştır'dan tekrar rdpclip.exe yi açın..
Hayırlı olsun
26-06-2013, 05:05:17
#11
FFO
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HACKHERS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görev yöneticisini açıp rdpclip.exe yi bulup kapatın.
Çalıştır'dan tekrar rdpclip.exe yi açın..
Hayırlı olsun
ya da vds ye reset atın...
29-06-2013, 02:41:19
#12
HACKHERS
FFO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya da vds ye reset atın...
uptime süresini bozmayı sevmiyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler