Daha önce kullanıdığım vds ler de kendi masaüstümden programları kopyalayıp uzakmasaüstüne atabiliyordum.yeni aldığım vds ye ne program kopyalayabiliyorum neden not defterini atabiliyorum.Bunun bir ayarı varmı bilen varsa yardım edebilirmi?Şimdiden teşekkür ediyorum.
Windows server 2003 r2 kurulu uzakmasaüstünde.
İngiltere lokasyonlu.