tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türknet Pişmanlıktır
18
●576
- 22-02-2026, 23:43:16Turk telekom gerisi yalan dolan. 8 yılda 3 4 defa sorun yaşadım. Aradığım gün geldiler hallettiler.
- 22-02-2026, 23:46:14Birazönce başvuru yaptım kurulum yaptıkları gibi türknet iptal edicem_Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 00:41:5315 yıl kullandım 10 yıl hız sorunuyla kullandım. 100 mbps destekliyor diye faturayı o tarifye geçirip hattınız 25 mbps max alabiliyor diyen firmadır. Turknet fiber binaya geldiği gibi geçtim 4-5 yıl oldu sorunsuz kullanıyorum. Ayrıca yan binayı yıktılar kablolar koptu doğal olarak turknet ertesi gün gelip kabloyu çekti, ttnet 15 gün oldu gelen yok komşular bana soruyorlar sizinkini nasıl çektiler diye. Dedim benimki turknet ttnet sizinki ttnet o firmayı arayın dedim arayanlara da sizin bölgenizde genel sorun var diyip kesip atıyorlarmış._Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 10:18:49Kablonette nasıl bir sorun yaşıyorsunuz hocam. Bende baglatmayı düşünüyorum daRuby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 15:03:09Çok fazla hız problemi yaşıyorum. Normalde 100/20 kullanıyorum ancak özellikle akşam 8-9'dan sonra download speed'im 20-30'lara kadar düşüyor. Tam eziyet.akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplam 4 yıldır kullanıyorum, son 2 yıldır aynı sorun. Hiçbir şekilde düzelme yok.
2 kere modem değiştirdiler, nafile. - 24-02-2026, 18:39:07Hocam aynı sorunlar bende de vardı. Modemi istedikleri kadar değiştirsinler sorun modemde.Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TP-Link Deco Px50 aldım elektriği akım korumasız priz yaptım. Modemin wifisini ve güvenlik protokollerini kapattım. Birini modemin yanına diğerini evin en uzak noktasına koydum sonrasında 1 defa dahi sorun yaşamadım.
Kablonet aşırı ucuz. Ancak ilk etapta yatırım istiyor 😁 - 24-02-2026, 18:44:51Hocam ucuzluğuna ucuz da yatırımı ben yaptıktan sonra ne yapayım böyle firmayıwhite35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2026, 18:49:52Hocam minimum 10 yıldır kullanıyorum. Çok ciddi tasarruf yaptım bir de mal sahibi oldumRuby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
