tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka denemişsinizdir ama, yine de eklemek istedim. Genelde hız artımlarında modemi kapatıp 10 - 15 dk sonra açmak gerekiyor. Denemediyseniz deneyebilirsiniz bunu da.
Maalesef denedim olmadı hocam