Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla hız problemi yaşıyorum. Normalde 100/20 kullanıyorum ancak özellikle akşam 8-9'dan sonra download speed'im 20-30'lara kadar düşüyor. Tam eziyet.
Toplam 4 yıldır kullanıyorum, son 2 yıldır aynı sorun. Hiçbir şekilde düzelme yok.
2 kere modem değiştirdiler, nafile.
Hocam aynı sorunlar bende de vardı. Modemi istedikleri kadar değiştirsinler sorun modemde.

TP-Link Deco Px50 aldım elektriği akım korumasız priz yaptım. Modemin wifisini ve güvenlik protokollerini kapattım. Birini modemin yanına diğerini evin en uzak noktasına koydum sonrasında 1 defa dahi sorun yaşamadım.

Kablonet aşırı ucuz. Ancak ilk etapta yatırım istiyor 😁