Merhaba
Hepimizin bildiği gibi cuma günü gece 23:xx itibariyle genel manada Türkiye genelinde internet problemi yaşadık millenicom kullananlar olarak.
Bu sorunu yaşayanlara sorum şu;
Sorun çözüldü mü ? sağlayıcı tarafından iletişime geçen var mı ?
Beni genel müdürlükten aradılar ilgilendiklerini, biraz daha zaman tanımam gerektiğini iptale gitmemem gerektiğini söylediler.
ben tam 10 senedir millenicom kullanıyorum. İlk kez böyle bir sorun ile karşı karşıyayım bu yüzden halen aktif sorunu yaşayanlara tavsiyemdir biraz daha bekleyin sağlayıcı değiştirmek için acele etmeyin..
Packet Loss Problemi (Millenicom) Çözülen Var Mı ?
10
●162
- 06-01-2025, 16:39:15
- 06-01-2025, 16:58:24Cevap için teşekkürlerDogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef bende de halen problem devam etmekte...
İstanbul / Ümraniye'deyim Ben Siz ? - 06-01-2025, 16:59:28Merhaba, Bursa/Osmangazi'deyim hala problem devam ediyor böyle giderse Netspeed'e geçeceğim.OmerGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2025, 17:01:27Size önerim Yarın Öğlen Yani : 12:00 ' a kadar bekleyin düzelmezse bende geçiş sağlayacağım.DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2025, 17:01:29millenicom a ön başvuru yaptım fakat onayım olmadığı halde interneti aktif etmişler ve kurulum için ekip göndermişlerDogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iptal ettiricem tekrar.
Netspeed'e geçicem en kötü türk telekoma geçicem ya. Ping değerleri çok yüksek millenicom ve turknetin - 06-01-2025, 17:04:00Büyük ihtimalle öyle yapacağım, bu erişim engeli aşırı mantıksız resmen kendi sanal sunucularıma giriş yapamıyorum.OmerGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2025, 17:05:51Bende uzun zamandır Millenicom kullanıyorum ping değerleri normaldi fakat son zamanlarda çok değişik sorunlar yaşıyoruz.Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2025, 15:40:56TürkNet'de şuanlık kalma kararı aldım.DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iptal ettiricem tekrar.