Merhaba
Hepimizin bildiği gibi cuma günü gece 23:xx itibariyle genel manada Türkiye genelinde internet problemi yaşadık millenicom kullananlar olarak.
Bu sorunu yaşayanlara sorum şu;
Sorun çözüldü mü ? sağlayıcı tarafından iletişime geçen var mı ?
Beni genel müdürlükten aradılar ilgilendiklerini, biraz daha zaman tanımam gerektiğini iptale gitmemem gerektiğini söylediler.
ben tam 10 senedir millenicom kullanıyorum. İlk kez böyle bir sorun ile karşı karşıyayım bu yüzden halen aktif sorunu yaşayanlara tavsiyemdir biraz daha bekleyin sağlayıcı değiştirmek için acele etmeyin..