sorun düzeldi mi ?
neden kalma kararı aldınız ?
Millenicom ile görüştüm sadece ön başvurumu aldılar. Hizmeti aktif etmek için Onay vermediğim halde hizmeti aktif edip modem göndermişler. İptal ettirttim ve böyle bir yaklaşımda bulundukları için kullanmayacağım hiç bi zaman.
TürkNet'i 3 ay kullanıp NetSpeed veya TürkTelekom'a geçeceğim.