Merhaba, Bursa/Osmangazi'deyim hala problem devam ediyor böyle giderse Netspeed'e geçeceğim.
millenicom a ön başvuru yaptım fakat onayım olmadığı halde interneti aktif etmişler ve kurulum için ekip göndermişler

iptal ettiricem tekrar.
Netspeed'e geçicem en kötü türk telekoma geçicem ya. Ping değerleri çok yüksek millenicom ve turknetin