Arkadaşlar şimdi reklam konusu açacaktım ss ler eklerken, (bir şeyler yanlış gitti, tekrar deneyiniz) şeklinde yazı alıyorum nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilir misiniz ? İyi forumlar dilerim
EDİT: ÇÖZÜM YORUMLARDA BİR ARKADAŞIMIZ YAZMIŞ DENEDİM YANIT VERDİM BAKABİLİRSİNİZ AYNI SORUNU YAŞAYANLAR... ÇÖZÜLDÜ TEŞEKKÜR EDERİM
Konu Açarken Sıkıntı Yaşıyorum..!
12
●120
- 26-05-2020, 21:05:32Hocam o sorun var neden kaynakli bilmiyorum, ben hizlirrsim sitesini kullanıyorum resmi yüklediğiniz de orda html kodu var hepsini seçip yapıştırın direk resim çıkacaktır konuyu gönderdiğiniz deFerdolans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2020, 21:05:42Şuanda sanırım genel bir problem var. Konu açarken "resim ekle" daha sonra "URL'ye göre" bölümünden sorunsuz ekleyebilirsiniz. Ben https://imgyukle.com/ bu sayfayı kullanıyorum. Resmi ekledikten sonra direkt sayfasını yönlendirebilirsiniz.
- 26-05-2020, 21:06:34Bu konunun çözümünü dün yazdım
Buradan bakabilirsiniz
Konuya teşekkür edersiniz artık
r10+ da alırım hani
(Şaka tabi işiniz görülsün yeter
)
- 26-05-2020, 21:07:42bu sorunu yaşayanlar bulduğum çözümü deneyebilir arkadaşlar şuan sorunsuz kullanıyorum ben
- 26-05-2020, 21:10:01Deneyeceğim şimdiysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

r10+ da alırım hani