Arkadaşlar şimdi reklam konusu açacaktım ss ler eklerken, (bir şeyler yanlış gitti, tekrar deneyiniz) şeklinde yazı alıyorum nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilir misiniz ? İyi forumlar dilerim

EDİT: ÇÖZÜM YORUMLARDA BİR ARKADAŞIMIZ YAZMIŞ DENEDİM YANIT VERDİM BAKABİLİRSİNİZ AYNI SORUNU YAŞAYANLAR... ÇÖZÜLDÜ TEŞEKKÜR EDERİM