Konu Açarken Sıkıntı Yaşıyorum..! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu Açarken Sıkıntı Yaşıyorum..!
12
●
120
R10.net
Sosyal Medya
Instagram
Konu Açarken Sıkıntı Yaşıyorum..!
1
2
26-05-2020, 21:10:28
#10
ysnozverdesign
Ferdolans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deneyeceğim şimdi
düzelecek emin olabilirsin. Ama işine yaramayanları sil
26-05-2020, 21:11:29
#11
yunusdm
Hızlı resimmis digeriymis falan bunlar boş sistemde sıkıntı var
26-05-2020, 21:15:23
#12
Ferdolans
ysnozverdesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
düzelecek emin olabilirsin. Ama işine yaramayanları sil
Arkadaşlar Denedim İşe Yaradı Bakın Derim, Teşekkür Ederim Hocam
26-05-2020, 21:16:44
#13
ysnozverdesign
Ferdolans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar Denedim İşe Yaradı Bakın Derim, Teşekkür Ederim Hocam
Ne demek hocam insanlar yararlansın. Bir görsel için 1 tane silmek yerine işe yaramayanları topluca silebildiğiniz kadar silin. Diğer türlü boyutlar uyuşmayabilir.
Buyrun anlatımı tekrardan.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler