Arkadaşlar şimdi reklam konusu açacaktım ss ler eklerken, (bir şeyler yanlış gitti, tekrar deneyiniz) şeklinde yazı alıyorum nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilir misiniz ? İyi forumlar dilerim
Hocam o sorun var neden kaynakli bilmiyorum, ben hizlirrsim sitesini kullanıyorum resmi yüklediğiniz de orda html kodu var hepsini seçip yapıştırın direk resim çıkacaktır konuyu gönderdiğiniz de