Instagram Beğeni-Yorum whatsapp grubu
31
●7.851
- 13-08-2017, 13:39:20Katılım sağlamak için hesapların en az followers sayısı ne olmalı? Bence ilk mesaja o bilgi de eklensin. Detaylı bilgiyi PM atarsanız ben de katılmayı düşünüyorum.NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2017, 15:21:34mselimdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBu tip instagram dayanışması iiçin daha önce 2-3 konu açılmış, sanıırm çok sağlıklı yol alınmadığı için pasif durumda konular.Mandalina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer 20K altı ya da 50K altı gelmesin gibi bir durum ortaya çıkarsa toplamda 3-5 kişi ile grup oluyor gözlemlediğim bu.
Biliyoruz ki 50K takipçili hesap burada 1 günde elde edilebilecek bir şey, ayrıca hesaptaki etkileşim ile takipçi sayıları doğru orantılı olmuyor.
Kısaca hesap sahiplerinin durumuna bakmadan sadece yorum ve beğeni isteyen kişiler PM atabilirler,
Grup büyüdükçe 2 ye 3 e bölünebiliriz. - 14-08-2017, 14:08:36Dileyen arkadaşlara PM iletilmiştir.
Instagramda kendi gönderisine Beğeni-Yorum alacak ve gruptaki diğer arkadaşların gönderilerini beğenip yorumlayacak kişiler tel numaralarını PM leyebilirler - 14-08-2017, 16:50:33Öncelikle bunları demeden edemeyeceğim.
Grupta gördüğüm kimsenin sağlam bir hesabı yok, birisi 900 takipçili kişisel hesabıyla bile girmiş.
Yönetici arkadaş çok değişik bir havalarda ya da bana karşı bir kini var
Sadece adı "hacı" kelimesini kullandığım için gruptan atıldım. Hakaret mi ettim anlamadım ki.
Kolay gelsin. - 14-08-2017, 16:58:015 dk geç yazdın daha erken bekliyorum yazmanı.madonetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanımadın insanlara nasıl hitap etmen gerekiyor öğretecek değilim, arkadaşın ya da "hacı" n değiilim.
Whatsapp gruba girip arkadaşınla 2li sohpet etmeyi uzattığınız için, bana ve muhtemelen başkalarına da özelden "sende kaç Klık hesap var vs sordugun için" Bende 5 M var vs havalarında oldugun için gruptan çıkarıldın.
3 gündür ilk defa grupta sorun çıktı, sorun bende değil demek ki.
***Hadi cevap verip konuyu uzatma diyeceğim ama anlamazsın , cevap ver ama hakaret etme bana cevap hakkı doğmasın. Öyle sağlıcakla kal - 14-08-2017, 17:07:18Evet anlamam çünkü sırf hacı dediğim için gruptan çıkartıldım. 2li bir sohbet içerisine girmedim, grupta 16 kişiyiz ve mesajıma cevap veren tek 2, 3 kişi olduğu ve aralarından birini tanıdığım için bir konuşma geçti o da 12301201234312931239 mesajla olan bir konuşma değildi 3 4 mesajdan oluşan ve karşıdaki kişiyi takmadığım bir konuşmaydı. 2li konuşma içine girdik diye böyle bir şey mi yapılır? Madem öyle ben yazdığımda 16 kişi cevap verseydi de öyle konuşsaydıkNewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseye de gidip özelden mesaj atıp sende kaç klık hesap var diye bir mesaj atmadım senden başka. Gruptakilere tek tek sorabilirsin öyle ihtimal üzerinden bir şey ortaya atarak bir şey söyleyemezsin ben de sana nasıl hitap etmen gerektiğini öğretmiş olayım
