• 13-08-2017, 13:31:56
    #19
    +15 20k ise pm rica ediyorum
  • 13-08-2017, 13:39:20
    #20
    NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce R10 Dayanışması yaşanmış, sosyal medya yardımlaşmaları olmuştu.

    Kurduğumuz grupta, birbirimizin Insta gönderilerini beğenip yorum yapacağız.

    -Whatsapp grubu oluşturduk, İnstagramda gönderi kolaylığı açısından grup kurduk.
    -Gönderi yapan arkadaş gönderinin mesajını atıyor gruptaki diğer arkadaşlar gerekli beğeni ve yorum ile destek veriyor.

    Kısmen daha organik ve etkileşimli hesap sahibi olacağız.

    Konu altından alıntılayıp, katılmak isteyen arkadaşlar PM atabilirler Tel numaralarını.

    ***1 kişi günde en fazla 5 gönderi için beğeni ve yorum talep edebilir,
    ***beğeni ve yorum atmada pasif olan arkadaşlar grupan çıkartılır.
    Katılım sağlamak için hesapların en az followers sayısı ne olmalı? Bence ilk mesaja o bilgi de eklensin. Detaylı bilgiyi PM atarsanız ben de katılmayı düşünüyorum.
  • 13-08-2017, 15:21:34
    #21
    mselimdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +15 20k ise pm rica ediyorum
    Mandalina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılım sağlamak için hesapların en az followers sayısı ne olmalı? Bence ilk mesaja o bilgi de eklensin. Detaylı bilgiyi PM atarsanız ben de katılmayı düşünüyorum.
    Bu tip instagram dayanışması iiçin daha önce 2-3 konu açılmış, sanıırm çok sağlıklı yol alınmadığı için pasif durumda konular.

    Eğer 20K altı ya da 50K altı gelmesin gibi bir durum ortaya çıkarsa toplamda 3-5 kişi ile grup oluyor gözlemlediğim bu.

    Biliyoruz ki 50K takipçili hesap burada 1 günde elde edilebilecek bir şey, ayrıca hesaptaki etkileşim ile takipçi sayıları doğru orantılı olmuyor.

    Kısaca hesap sahiplerinin durumuna bakmadan sadece yorum ve beğeni isteyen kişiler PM atabilirler,
    Grup büyüdükçe 2 ye 3 e bölünebiliriz.
  • 14-08-2017, 10:22:22
    #22
    PM alabilir miyim
  • 14-08-2017, 14:08:36
    #23
    Dileyen arkadaşlara PM iletilmiştir.

    Instagramda kendi gönderisine Beğeni-Yorum alacak ve gruptaki diğer arkadaşların gönderilerini beğenip yorumlayacak kişiler tel numaralarını PM leyebilirler
  • 14-08-2017, 14:55:29
    #24
    Pm Lütfen
  • 14-08-2017, 16:50:33
    #25
    Öncelikle bunları demeden edemeyeceğim.
    Grupta gördüğüm kimsenin sağlam bir hesabı yok, birisi 900 takipçili kişisel hesabıyla bile girmiş.
    Yönetici arkadaş çok değişik bir havalarda ya da bana karşı bir kini var
    Sadece adı "hacı" kelimesini kullandığım için gruptan atıldım. Hakaret mi ettim anlamadım ki.
    Kolay gelsin.
  • 14-08-2017, 16:58:01
    #26
    madonetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bunları demeden edemeyeceğim.
    Grupta gördüğüm kimsenin sağlam bir hesabı yok, birisi 900 takipçili kişisel hesabıyla bile girmiş.
    Yönetici arkadaş çok değişik bir havalarda ya da bana karşı bir kini var
    Sadece adı "hacı" kelimesini kullandığım için gruptan atıldım. Hakaret mi ettim anlamadım ki.
    Kolay gelsin.
    5 dk geç yazdın daha erken bekliyorum yazmanı.
    Tanımadın insanlara nasıl hitap etmen gerekiyor öğretecek değilim, arkadaşın ya da "hacı" n değiilim.

    Whatsapp gruba girip arkadaşınla 2li sohpet etmeyi uzattığınız için, bana ve muhtemelen başkalarına da özelden "sende kaç Klık hesap var vs sordugun için" Bende 5 M var vs havalarında oldugun için gruptan çıkarıldın.

    3 gündür ilk defa grupta sorun çıktı, sorun bende değil demek ki.

    ***Hadi cevap verip konuyu uzatma diyeceğim ama anlamazsın , cevap ver ama hakaret etme bana cevap hakkı doğmasın. Öyle sağlıcakla kal
  • 14-08-2017, 17:07:18
    #27
    NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dk geç yazdın daha erken bekliyorum yazmanı.
    Tanımadın insanlara nasıl hitap etmen gerekiyor öğretecek değilim, arkadaşın ya da "hacı" n değiilim.

    Whatsapp gruba girip arkadaşınla 2li sohpet etmeyi uzattığınız için, bana ve muhtemelen başkalarına da özelden "sende kaç Klık hesap var vs sordugun için" Bende 5 M var vs havalarında oldugun için gruptan çıkarıldın.

    3 gündür ilk defa grupta sorun çıktı, sorun bende değil demek ki.

    ***Hadi cevap verip konuyu uzatma diyeceğim ama anlamazsın , cevap ver ama hakaret etme bana cevap hakkı doğmasın. Öyle sağlıcakla kal
    Evet anlamam çünkü sırf hacı dediğim için gruptan çıkartıldım. 2li bir sohbet içerisine girmedim, grupta 16 kişiyiz ve mesajıma cevap veren tek 2, 3 kişi olduğu ve aralarından birini tanıdığım için bir konuşma geçti o da 12301201234312931239 mesajla olan bir konuşma değildi 3 4 mesajdan oluşan ve karşıdaki kişiyi takmadığım bir konuşmaydı. 2li konuşma içine girdik diye böyle bir şey mi yapılır? Madem öyle ben yazdığımda 16 kişi cevap verseydi de öyle konuşsaydık Kimseye de gidip özelden mesaj atıp sende kaç klık hesap var diye bir mesaj atmadım senden başka. Gruptakilere tek tek sorabilirsin öyle ihtimal üzerinden bir şey ortaya atarak bir şey söyleyemezsin ben de sana nasıl hitap etmen gerektiğini öğretmiş olayım