mselimdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+15 20k ise pm rica ediyorum
Mandalina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılım sağlamak için hesapların en az followers sayısı ne olmalı? Bence ilk mesaja o bilgi de eklensin. Detaylı bilgiyi PM atarsanız ben de katılmayı düşünüyorum.
Bu tip instagram dayanışması iiçin daha önce 2-3 konu açılmış, sanıırm çok sağlıklı yol alınmadığı için pasif durumda konular.

Eğer 20K altı ya da 50K altı gelmesin gibi bir durum ortaya çıkarsa toplamda 3-5 kişi ile grup oluyor gözlemlediğim bu.

Biliyoruz ki 50K takipçili hesap burada 1 günde elde edilebilecek bir şey, ayrıca hesaptaki etkileşim ile takipçi sayıları doğru orantılı olmuyor.

Kısaca hesap sahiplerinin durumuna bakmadan sadece yorum ve beğeni isteyen kişiler PM atabilirler,
Grup büyüdükçe 2 ye 3 e bölünebiliriz.