NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce R10 Dayanışması yaşanmış, sosyal medya yardımlaşmaları olmuştu.

Kurduğumuz grupta, birbirimizin Insta gönderilerini beğenip yorum yapacağız.

-Whatsapp grubu oluşturduk, İnstagramda gönderi kolaylığı açısından grup kurduk.
-Gönderi yapan arkadaş gönderinin mesajını atıyor gruptaki diğer arkadaşlar gerekli beğeni ve yorum ile destek veriyor.

Kısmen daha organik ve etkileşimli hesap sahibi olacağız.

Konu altından alıntılayıp, katılmak isteyen arkadaşlar PM atabilirler Tel numaralarını.

***1 kişi günde en fazla 5 gönderi için beğeni ve yorum talep edebilir,
***beğeni ve yorum atmada pasif olan arkadaşlar grupan çıkartılır.
Katılım sağlamak için hesapların en az followers sayısı ne olmalı? Bence ilk mesaja o bilgi de eklensin. Detaylı bilgiyi PM atarsanız ben de katılmayı düşünüyorum.