NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 dk geç yazdın daha erken bekliyorum yazmanı.
Tanımadın insanlara nasıl hitap etmen gerekiyor öğretecek değilim, arkadaşın ya da "hacı" n değiilim.

Whatsapp gruba girip arkadaşınla 2li sohpet etmeyi uzattığınız için, bana ve muhtemelen başkalarına da özelden "sende kaç Klık hesap var vs sordugun için" Bende 5 M var vs havalarında oldugun için gruptan çıkarıldın.

3 gündür ilk defa grupta sorun çıktı, sorun bende değil demek ki.

***Hadi cevap verip konuyu uzatma diyeceğim ama anlamazsın , cevap ver ama hakaret etme bana cevap hakkı doğmasın. Öyle sağlıcakla kal
Evet anlamam çünkü sırf hacı dediğim için gruptan çıkartıldım. 2li bir sohbet içerisine girmedim, grupta 16 kişiyiz ve mesajıma cevap veren tek 2, 3 kişi olduğu ve aralarından birini tanıdığım için bir konuşma geçti o da 12301201234312931239 mesajla olan bir konuşma değildi 3 4 mesajdan oluşan ve karşıdaki kişiyi takmadığım bir konuşmaydı. 2li konuşma içine girdik diye böyle bir şey mi yapılır? Madem öyle ben yazdığımda 16 kişi cevap verseydi de öyle konuşsaydık Kimseye de gidip özelden mesaj atıp sende kaç klık hesap var diye bir mesaj atmadım senden başka. Gruptakilere tek tek sorabilirsin öyle ihtimal üzerinden bir şey ortaya atarak bir şey söyleyemezsin ben de sana nasıl hitap etmen gerektiğini öğretmiş olayım