• 04-08-2024, 15:02:49
    #19
    EkremRB46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatılma kararını veren devlet yetkililerimizden Allah razı olsun, dilerim birdaha açılmasını görmeyiz
    orda hiç iyi işler dönmüyordu..
    İyi yada kötü anlayışınız ne?
  • 04-08-2024, 15:04:51
    #20
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gereksiz üyelik araştırılmalıdır. Kullanıcı adı Ekrem, adı soyadı başka.
    Hiç eleştiriye tahamülünüz yok galiba isteyen istediğini diyebilir işiniz gücünüz sizin gibi düşünmeyenleri dışlamak olmamalı. Bırak istediğini desin emin ol benim zararım ciddi boyutta ve ne olacağını bende bilmiyorum. Ama pek umursamıyorum artık bu türden kişileri
  • 04-08-2024, 15:07:10
    #21
    nerede bos beles cebinde parasi olmayan sosyal hayati olmayan evde pineklemekten baska ise yaramayan hayatsiz insanlar varsa bunlar destekliyor instagramin kapatilmasini
  • 04-08-2024, 15:08:22
    #22
    erkanox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç eleştiriye tahamülünüz yok galiba isteyen istediğini diyebilir işiniz gücünüz sizin gibi düşünmeyenleri dışlamak olmamalı. Bırak istediğini desin emin ol benim zararım ciddi boyutta ve ne olacağını bende bilmiyorum. Ama pek umursamıyorum artık bu türden kişileri
    bu ve bu cinslerle aynı ülkede nefes alıp vermek bile cinnet geçirmek için yeterli sebep hocam. çünkü artık sabır küpü doldu, taştı.
  • 04-08-2024, 15:12:07
    #23
    oh olsun diyenleri instagram açılınca orada görürseniz kafasına yumurta fırlatın.
  • 04-08-2024, 15:14:07
    #24
    EkremRB46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatılma kararını veren devlet yetkililerimizden Allah razı olsun, dilerim birdaha açılmasını görmeyiz
    orda hiç iyi işler dönmüyordu..
    hiç iyi şeyler dönmüyor muydu DD
    kraldan çok kralcısın vallahi
  • 04-08-2024, 15:18:41
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ben kapanmasi taraftari degilim ama insanin reel hayatda'da bir isi olmali bence. Sonucda sanal alem. Ek is olarak yapilmali sanal alemdeki kazanclar.. Eger firma ve vergiye tabi ise baska alanlara, sektörlere kaymali. Sadece Instagram ile yetinmemek lazim..
  • 04-08-2024, 15:20:43
    #26
    Öyle yada böyle herkesin bir emeği var,ülkemizde yaşam şartları ağır ve bu uygulama bize kazanç getiriyorsa saygı duymak gerekir.2 gündür yabancı hesaplar beğeniyor ve görüntülüyor.Bu gidişle algoritma mahvolacak,insanlar başka mecralara alışacak belki de etkileşim eskisi gibi olmayacak.Seni etkilemiyorsa eşini dostunu mutlaka maddi olarak etkiliyordur!
  • 04-08-2024, 15:25:57
    #27
    doğrudan zararlar dışında dolaylı zararlar var; işte bazı örnekler

    *daha şık görünmek için kuaför berber saç bakım, kesim sayısının düşmesi
    * Lokantalarda yenilen yemeklerin azalması
    * Cafe -bar gibi mekanlarda müşteri azalması
    * sınırlar içinde yerli turistin daha az yer değiştirmesi sonucu turuizm gelir kaybı
    * yeni elbiselerin satışında azalma (doğrudan satış değil)
    *telefon satışlarında azalma (daha iyi foto ve video çekme isteği)
    * benzin satışlarında azalma
    * otel rez. azalma
    v.b

    doğrudan zararlar

    *butik işletmelerin satış rakamlarının düşmesi
    * grafik tasarım işlerinin azalması
    * video editlerin azalması
    * smm gelirlerinin düşmesi
    * tur-konaklama hizmetlerinin akasaması
    * reklam ajanslarının gelir kaybı
    * fenomen gelirlerinin azalması
    * hesap işlerinin azalması
    * marka bilinirliğinin azalması
    * 3. tür uygulama gelirlerinin azalması
    * hizmet sektöründe gelir kaybı
    v.b

    Birde fark etmediğiniz toplumsal zararlar var

    * yasak nedeniyle yabancı yatırımların ertelenmesi/iptal edilmesi
    * yabancı turistlerin gelmek istememesi
    * borsada düşüş
    *dolar /euro/ altında yükselme
    * Haber alma özgürlüğünün kısıtlanması
    * ifade özgürlüğünün kısıtlanması
    v.b.

    Bunların dışında göz ardı edilen bir şey var.

    *Sosyal medyada kız-erkek kovalayan tiplerin sağa sola sarmaya başlaması
    * yaş ortalaması büyük insanların küçüklere sarmaya başlaması
    * instaya girebilmek için legal olmayan uygulamarda artış sonucu veri çalınması


    şahsen ben instanın kapatılmasına sevinenlerin “amip” beyinli olduğunu düşünüyorum. Her kim sevindirici görüyorsa engelleyebilir. ben zaten engelliyorum.