EkremRB46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatılma kararını veren devlet yetkililerimizden Allah razı olsun, dilerim birdaha açılmasını görmeyiz
orda hiç iyi işler dönmüyordu..
İyi yada kötü anlayışınız ne?