Ben kapanmasi taraftari degilim ama insanin reel hayatda'da bir isi olmali bence. Sonucda sanal alem. Ek is olarak yapilmali sanal alemdeki kazanclar.. Eger firma ve vergiye tabi ise baska alanlara, sektörlere kaymali. Sadece Instagram ile yetinmemek lazim..