Öyle yada böyle herkesin bir emeği var,ülkemizde yaşam şartları ağır ve bu uygulama bize kazanç getiriyorsa saygı duymak gerekir.2 gündür yabancı hesaplar beğeniyor ve görüntülüyor.Bu gidişle algoritma mahvolacak,insanlar başka mecralara alışacak belki de etkileşim eskisi gibi olmayacak.Seni etkilemiyorsa eşini dostunu mutlaka maddi olarak etkiliyordur!