Arkadaşlar selam
Bir hesabımız askıya alındı herhangi bir mail gelmedi açmak için talep oluşturduğumuzda da mail gelmiyor acaba bu problemi nasıl aşabilirim hesabın neden dolayı kapatıldığını dahi bilmiyorum bu konuda uzman olan arkadaşlar bir fikir verirse çok sevinirim
Askıya alındı?!
5
●276
- 28-04-2024, 02:05:03yuh mail de gelmiyor. bi gelse...yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2024, 02:21:13Askı da kalan hesaplar bazen açılıyor ama bazen ise öyle kalıyor 4-6 ay içinde kendi otomatik kapanıyor bu sefer de form atmaya kalksanız 30 gün süre doldu ibaresi çıkıyor form devrdi de bitti zatenWooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle