• 28-04-2024, 00:59:12
    #1
    Arkadaşlar selam
    Bir hesabımız askıya alındı herhangi bir mail gelmedi açmak için talep oluşturduğumuzda da mail gelmiyor acaba bu problemi nasıl aşabilirim hesabın neden dolayı kapatıldığını dahi bilmiyorum bu konuda uzman olan arkadaşlar bir fikir verirse çok sevinirim
  • 28-04-2024, 02:04:15
    #2
    G.o hocam baya uçuk fiyatlara açılıyor hesaplar en kötü 2x.xxx den başlıyor
  • 28-04-2024, 02:05:03
    #3
    yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    G.o hocam baya uçuk fiyatlara açılıyor hesaplar en kötü 2x.xxx den başlıyor
    yuh mail de gelmiyor. bi gelse...
  • 28-04-2024, 02:21:13
    #4
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuh mail de gelmiyor. bi gelse...
    Askı da kalan hesaplar bazen açılıyor ama bazen ise öyle kalıyor 4-6 ay içinde kendi otomatik kapanıyor bu sefer de form atmaya kalksanız 30 gün süre doldu ibaresi çıkıyor form devrdi de bitti zaten
  • 28-04-2024, 03:34:22
    #5
    0850 309 6875 Numaralı Hattımız Üzerinden Whatsapp İle İletişime Geçebilirsiniz
  • 03-05-2024, 12:52:00
    #6
    İmzamdan ulaşırsanız yardımcı olmak isterim.