Arkadaşlar selam
Bir hesabımız askıya alındı herhangi bir mail gelmedi açmak için talep oluşturduğumuzda da mail gelmiyor acaba bu problemi nasıl aşabilirim hesabın neden dolayı kapatıldığını dahi bilmiyorum bu konuda uzman olan arkadaşlar bir fikir verirse çok sevinirim