WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yuh mail de gelmiyor. bi gelse...
Askı da kalan hesaplar bazen açılıyor ama bazen ise öyle kalıyor 4-6 ay içinde kendi otomatik kapanıyor bu sefer de form atmaya kalksanız 30 gün süre doldu ibaresi çıkıyor form devrdi de bitti zaten