Konu
Askıya alındı?!
28-04-2024, 02:05:03
#3
WooPSs36
yergozy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
G.o hocam baya uçuk fiyatlara açılıyor hesaplar en kötü 2x.xxx den başlıyor
yuh mail de gelmiyor. bi gelse...