• 24-01-2021, 22:57:54
    #10
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende var
    1 aylık üyesin ya hani hocam sende olduğuna nasıl emin olacağız? İnsallah paramı gönder yollayayım demezsin sen de ☺
  • 24-01-2021, 22:59:02
    #11
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son dalımı da sizin için yakıyorum hocam.
    Şifa olsun 😎
  • 24-01-2021, 23:00:58
    #12
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık üyesin ya hani hocam sende olduğuna nasıl emin olacağız? İnsallah paramı gönder yollayayım demezsin sen de ☺
    Yok hocam. Etkinlik ile atıyorum ben. Tamamen bot takipçi. En az 5-15 arası gönderiye sahip. Türk. Ödeme iş sonunda yapılıyor. Diyelim etkinlik sonunda 5000 takipçi gitti. Odeme 4000 takipçi üzerinden alınıyor. Düşüş yaşanıyor ama ödeme yaptığınız miktardaki takipçi sayısı hesabınızı ebedi takip ediyor. 1000 adet bot 25₺.
  • 24-01-2021, 23:02:15
    #13
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam. Etkinlik ile atıyorum ben. Tamamen bot takipçi. En az 5-15 arası gönderiye sahip. Türk. Ödeme iş sonunda yapılıyor. Diyelim etkinlik sonunda 5000 takipçi gitti. Odeme 4000 takipçi üzerinden alınıyor. Düşüş yaşanıyor ama ödeme yaptığınız miktardaki takipçi sayısı hesabınızı ebedi takip ediyor. 1000 adet bot 25₺.
    5-10 liraya çekilişle atıyorlar bota 25₺ diyorsun😂
  • 24-01-2021, 23:03:04
    #14
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-10 liraya çekilişle atıyorlar bota 25₺ diyorsun😂
    Hocam onlar çıkıyor ama. Bunlar kalıcı. Fiyatlar bu şekildedir.
  • 24-01-2021, 23:24:21
    #15
    genelde hep düşüyor bunlar
    az önce konu gördüm r10 da adam düşmeyen takipçi diye konu açmış.
    report etsek işe yaramıyor ama aldatıcı.
    sitesine girsen sorumluluk kesinlikle alınmaz diye ufak bir yazı vardır.
    düşmeyen bulmak çok zor
  • 24-01-2021, 23:28:35
    #16
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde hep düşüyor bunlar
    az önce konu gördüm r10 da adam düşmeyen takipçi diye konu açmış.
    report etsek işe yaramıyor ama aldatıcı.
    sitesine girsen sorumluluk kesinlikle alınmaz diye ufak bir yazı vardır.
    düşmeyen bulmak çok zor
    haklısın hocam eskiden biraz daha iyidi sanki