videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genelde hep düşüyor bunlar
az önce konu gördüm r10 da adam düşmeyen takipçi diye konu açmış.
report etsek işe yaramıyor ama aldatıcı.
sitesine girsen sorumluluk kesinlikle alınmaz diye ufak bir yazı vardır.
düşmeyen bulmak çok zor
haklısın hocam eskiden biraz daha iyidi sanki