orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 aylık üyesin ya hani hocam sende olduğuna nasıl emin olacağız? İnsallah paramı gönder yollayayım demezsin sen de ☺
Yok hocam. Etkinlik ile atıyorum ben. Tamamen bot takipçi. En az 5-15 arası gönderiye sahip. Türk. Ödeme iş sonunda yapılıyor. Diyelim etkinlik sonunda 5000 takipçi gitti. Odeme 4000 takipçi üzerinden alınıyor. Düşüş yaşanıyor ama ödeme yaptığınız miktardaki takipçi sayısı hesabınızı ebedi takip ediyor. 1000 adet bot 25₺.