• 24-01-2021, 22:48:50
    #1
    Bot takipçi olarak satın aldım düşüş olabilir %10 - %100 olarak yazılıyodu nerdeyse %80'ine elveda ettim bunun sebebi herhalde hesaplar kapanıyor diyedir diye düşünüyorum / yoksa bu bot hesaplar herhalde ben bunu nasıl takip ettim diyerekten bırakmıyordur , yada panelden müdahele falan olabilirmi ? aydınlatabilirmisiniz sadece meraktan soruyorum

    5-10 olarak saatlik dakikalık düşüşleri anlarım ama bir anda 4.5 k takipçi kaybettim ondan soruyorum
  • 24-01-2021, 22:49:52
    #2
    Merhaba, ucuz bot takipçi servislerinden gönderilen takipçilerin tamamı düşmektedir. Bunun nedeni hesapların yeni ve dayanıksız olmasındandır.
  • 24-01-2021, 22:50:57
    #3
    omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ucuz bot takipçi servislerinden gönderilen takipçilerin tamamı düşmektedir. Bunun nedeni hesapların yeni ve dayanıksız olmasındandır.
    çok teşekkür ederim yani kısaca hesaplar kapandığı için bu durum yaşanıyor?
  • 24-01-2021, 22:51:22
    #4
    Bu botların gerçekten düşmeyeni var mı ki?
  • 24-01-2021, 22:53:52
    #5
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu botların gerçekten düşmeyeni var mı ki?
    hiç sanmıyorum kapandığı için olduğunu düşünüyodum doğrulamış oldum en azından gönderen kişi panelden bırakıyor diye düşünmeden edemiyodum 4.5 k bir anda gidince insanın içine oturuyor neyse artık parayı veren düdüğü çalar hesabı kaliteli alcaz
  • 24-01-2021, 22:54:03
    #6
    Bot bile gidiyor hayatımızdan vay be.
  • 24-01-2021, 22:55:52
    #7
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu botların gerçekten düşmeyeni var mı ki?
    Bende var
  • 24-01-2021, 22:56:25
    #8
    berrkeem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkür ederim yani kısaca hesaplar kapandığı için bu durum yaşanıyor?
    evet hocam
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu botların gerçekten düşmeyeni var mı ki?
    Var hocam, piyasada eski tarihli bot servisleri var. Onlarda düşme çok az yaşanmaktadır.
  • 24-01-2021, 22:56:42
    #9
    matiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot bile gidiyor hayatımızdan vay be.
    Son dalımı da sizin için yakıyorum hocam.