Bot takipçi olarak satın aldım düşüş olabilir %10 - %100 olarak yazılıyodu nerdeyse %80'ine elveda ettim bunun sebebi herhalde hesaplar kapanıyor diyedir diye düşünüyorum / yoksa bu bot hesaplar herhalde ben bunu nasıl takip ettim diyerekten bırakmıyordur , yada panelden müdahele falan olabilirmi ? aydınlatabilirmisiniz sadece meraktan soruyorum
5-10 olarak saatlik dakikalık düşüşleri anlarım ama bir anda 4.5 k takipçi kaybettim ondan soruyorum
hiç sanmıyorum kapandığı için olduğunu düşünüyodum doğrulamış oldum en azından gönderen kişi panelden bırakıyor diye düşünmeden edemiyodum 4.5 k bir anda gidince insanın içine oturuyor neyse artık parayı veren düdüğü çalar hesabı kaliteli alcaz