Satılık iphone 16 pro sıfır
18
●1.360
- 22-09-2024, 20:27:43Hocam 98'e aldığım cihazı 95'e veriyorum. 80'e satılan cihazı 100'e satıyorlar piyasada. Kendimi de keriz gibi hissettim buda normalGurd55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hepsi pro hocam standart yok.turkishberqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-09-2024, 20:36:51En az 6 hafta stok yok, almak isteyenler mecbur alıyor.vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2024, 20:40:48Üyeliği durdurulduBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısın hocam. statü göstergesi... ama ucuza satıyorsun acil nakit ihtiyacı yoksa %20-25 fazlasına koyarsan daha hızlı gider. - 22-09-2024, 20:42:20Gerek yok hocam, kara borsa yapıp da kendimi o tiksinti tayfanın içine sokmam. 98'e aldığım cihazı max 97'ye satarım.vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2024, 20:43:22Üyeliği durdurulduyok hocam. bi ürünü pahalıya almak ayrıcalıktır. bi de bunu kanıtlarsa + bi şey. sen bilirsin yinede. iyi satışlar.BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tr enflasyonundan daha hızlı yükseliyo