BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerek yok hocam, kara borsa yapıp da kendimi o tiksinti tayfanın içine sokmam. 98'e aldığım cihazı max 97'ye satarım.
yok hocam. bi ürünü pahalıya almak ayrıcalıktır. bi de bunu kanıtlarsa + bi şey. sen bilirsin yinede. iyi satışlar.