vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm dünya ile aynı anda ülkemizde satışa sunulan bir cihaz için bu kadar aksiyona gerek var mı? peşin verecek insan 2-3 lirasına bakmaz direkt kendi adına faturalı alır. hayırlı satışlar
En az 6 hafta stok yok, almak isteyenler mecbur alıyor.