• 22-09-2024, 11:00:21
    #10
    Satış devam ediyor.
  • 22-09-2024, 14:09:07
    #11
    sadece standart mı var hocam pro elinizde bulunuyor mu?
  • 22-09-2024, 15:14:33
    #12
    hocam senin konu türkiye ekonomisine ne kadar benziyo dün 94 e satıyodun bugün 95 yapmışsın keza diğeride 104 dü 105 olmuş Tr enflasyonundan daha hızlı yükseliyo
  • 22-09-2024, 20:27:43
    #13
    Gurd55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam senin konu türkiye ekonomisine ne kadar benziyo dün 94 e satıyodun bugün 95 yapmışsın keza diğeride 104 dü 105 olmuş Tr enflasyonundan daha hızlı yükseliyo
    Hocam 98'e aldığım cihazı 95'e veriyorum. 80'e satılan cihazı 100'e satıyorlar piyasada. Kendimi de keriz gibi hissettim buda normal

    turkishberqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece standart mı var hocam pro elinizde bulunuyor mu?
    Hepsi pro hocam standart yok.
  • 22-09-2024, 20:35:36
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tüm dünya ile aynı anda ülkemizde satışa sunulan bir cihaz için bu kadar aksiyona gerek var mı? peşin verecek insan 2-3 lirasına bakmaz direkt kendi adına faturalı alır. hayırlı satışlar
  • 22-09-2024, 20:36:51
    #15
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm dünya ile aynı anda ülkemizde satışa sunulan bir cihaz için bu kadar aksiyona gerek var mı? peşin verecek insan 2-3 lirasına bakmaz direkt kendi adına faturalı alır. hayırlı satışlar
    En az 6 hafta stok yok, almak isteyenler mecbur alıyor.
  • 22-09-2024, 20:40:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 6 hafta stok yok, almak isteyenler mecbur alıyor.

    haklısın hocam. statü göstergesi... ama ucuza satıyorsun acil nakit ihtiyacı yoksa %20-25 fazlasına koyarsan daha hızlı gider.
  • 22-09-2024, 20:42:20
    #17
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın hocam. statü göstergesi... ama ucuza satıyorsun acil nakit ihtiyacı yoksa %20-25 fazlasına koyarsan daha hızlı gider.
    Gerek yok hocam, kara borsa yapıp da kendimi o tiksinti tayfanın içine sokmam. 98'e aldığım cihazı max 97'ye satarım.
  • 22-09-2024, 20:43:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok hocam, kara borsa yapıp da kendimi o tiksinti tayfanın içine sokmam. 98'e aldığım cihazı max 97'ye satarım.
    yok hocam. bi ürünü pahalıya almak ayrıcalıktır. bi de bunu kanıtlarsa + bi şey. sen bilirsin yinede. iyi satışlar.